Stílus létrehozása
A Stílus létrehozása eszköznek köszönhetően megváltoztathatjuk simünk ruháinak színeit és mintáit, akár első simünket öltöztetjük fel a Családkészítőben, akár játékban lévő alanyunk ruhatárán változtatnánk.
A Stílus létrehozása eszközt ecset és paletta ikonnal ábrázolják. Kattintsunk a ruhatárban erre a gombra.
A bal felső sarokablakban látjuk az eredeti ruhát. A panelen látható vezérlőgombokkal lehetőségünk lesz az általunk átalakított ruhát törölni (kuka ikon) becsomagoni más játékosok számára (nyíl és virágszirom ikon) valamint egyedi tartalomként elmenteni, hogy legközelebb egy kattintással hozzáférjünk.
Középen a fehér sarkokkal kiemelt ruhadarab átalakítását tervezzük, jelen esetben a simhölgy felsőjét. Jobb oldalon pedig maga a stílustervező ablak látható.
Minden ruhánk legfeljebb négy részből állhat össze. Ennek a blúznak két részlete van, a sárga, csíkos felső és a rózsaszín nyakkötője.
Minden ruharészlet legfeljebb négyféle színből tevődhet össze. (Kiszámolható, hogy egy ruhadarabra 16 különféle színt vihetünk fel maximum).
Legfelül választhatjuk ki a ruha mintáinak típusát (például Szövetek, Huzatok és szőnyegek, Geometrikus, Bőr és szőrme stb).
A kiválasztott Geometrikus mintánk Négy színből áll össze. Az eredeti sárga helyett egy sötétnarancs színt választottam.
A zöld csíkokat kékre cseréltem.
A nyakpánt színét a rózsaszínről erős pirosra cseréltem.
Természetesen nem muszáj az eredeti mintához ragaszkodnunk. Most kiválasztottam egy zebramintát, a Bőr és szőrme típusból. A zebraminta fekete és fehér színből tevődik össze.
Ezt a színkerék segítségével zöldre és pirosra változtattam.
A zebracsíkos nyakpántot az Egyéb kategória egyszínű típusára cseréltem, majd pirosra festettem.
A színek változtatásához Használhatjuk a színpalettát, a Színkereket és hexadecimális vagy RGB kódokat is megadhatsz.
Ha szeretnéd a ruha mintáit és színeit összepasszintani, könnyen megteheted. Kattintással válaszd ki a ruháját, majd kattints a ruha azon mintájára, amit fel szeretnél vinni a másik ruhadarabra, majd egyszerűen húzd át az egérrel!
Ha a másik ruhadarabon egynél több minta szerepel, akkor felugrik egy választó ablak, ahol eldöntheted, hol szeretnéd alkalmazni azt, amit jelen esetben a nadrágról csentünk el. A pipára kattintva elfogadod a változást.
Íme a kész tornafelszerelés!
A már játékos simek ruháit a ruhásszekrényre kattintva változtathatod meg, ha a "Tervezze meg öltözékét" opciót választod.
A Stlíus létrehozása eszköz nem csak ruhákra, hanem tapétákra, festésre, bútorhuzatokra stb is alkalmazható.
Lépjünk játék közben Vásárlás vagy Építés módba. Itt találjuk majd a Stílus létrehozása már ismert ikonját.
Kattintsunk rá, majd irányítsuk arra a bútorra (vagy ablakra, falra stb), amit szeretnénk átszínezni. A bútor felfénylik, és a kurzor hegyén láthatóvá válik a Stílus létrehozása eszköz ikonja. (A képen ez nem látszik).
A bútorokra is igaz, hogy négy mintából, és minden minta négy színből tevődhet össze.
Válasszuk ki először a Típust az Anyagkategóriák közül.
A kanapénk a szövethuzat mintájából és az ágykeretből tevődik össze.
Ha kiválasztottuk a mintát, a Színpaletta/Színkerék/RGB kód segítségével színezzük át.
Színezzük át az ágykeretet is.
A pipával elfogadjuk a változtatásokat.
Ha szeretnénk a mintát és színösszeállítást a többi bútorunkon is alkalmazni, kattintsunk a kanapéra. Fogjuk meg a kurzorral a másolandó mintát, majd húzzuk át egyszerűen a többi bútorra.
Ha az új bútor is többi mintából áll, kiválaszthatod, hogyan kívánod lebonyolítani a cserét.
Most adjuk hozzá a váz színét is.
Válasszuk ki a megfelelő csatornát
A pipával fogadjuk el a változtatásokat.
Lehetőséged van arra is, hogy megfogd a mintákat. Ehhez kattints a Stílus Létrehozás eszközön a Sablon megfogása részre.
Az egér bal gombjának lenyomása mellett húzd az egeret, majd azon a tárgyon engedd el, amelyiken szeretnéd ugyan azt a mintát látni.
Megerősítő ablak nem jön fel, a sablon automatikusan elfogadásra kerül.