Blog
Szakkörök
2014.08.29 10:56A Nemzedékek kiegészítővel lehetőségük van a gyerek-, illetve tinédzserkorú Simeknek iskolán túli elfoglaltságokra, szakkörökre beiratkozni. Ezek a különböző korosztályok számára más-más jelentőséggel bírnak.
Szakkörök gyerekeknek
A gyerekek két lehetőség közül választhatnak: balett és a cserkészkedés. Mindkettőhöz három szint társul.
A gyerekek szakkörei minden hétfőn, kedden és csütörtökön vannak 15 órától 17 óráig.
Cserkészkedés
Cserkészkedés közben a gyerekkorú Simek horgászás és kertészkedés jártasságokat szerezhetnek. Mivel azonban kertészkedés jártassága gyerekkorú Simnek hagyományos módon nem lehet, így csak tinédzserként, az első kapavágásnál derül ki, hogy az előzmények tekintetében melyik szinten is áll Simed. Például mikor az én cserkészem tini lett, elküldtem kertészkedni, és rögtön a 3. szinten találta magát. Ez azért nagy előny.
1. szint | kiérdemel egy kitűzőt |
2. szint | megtanul tisztelegni |
3. szint | megtanul csomót kötni |
A gyerekek eldicsekedhetnek a tanult dolgokkal. Ehhez válaszd egy másik Simen a "Hencegés..." parancsot, majd válaszd ki, mit mutasson meg cserkészed.
Balett
Ez a szakkör kevésbé hasznos, viszont annál aranyosabb. A szakkör alatt különböző balettmozdulatokat tanulnak a gyerekek.
1. szint | plié mozdulat |
2. szint | piruette mozdulat |
3. szint | échappé mozdulat |
A képen egy kislány mutatja be a plié mozdulatot.
Vannak záróceremóniák, illetve egyéb elfoglaltságok is, amelyekre a gyerekeket meghívják. Az egyéb ünnepség a cserkészverseny, illetve a balettelőadás, ezeken csak a gyerekek hivatalosak, viszont a záróceremóniára az egész családot várják. Mindkét esetben a gyermek egy szép emlékkel tér haza.
A cserkészek kitüntései (jobb oldali a záróceremónia díja)
A balettosok kitüntetései (jobb oldalon a záróceremónia díja)
Szakkörök tinédzsereknek
A tinédzserek a szakkörökön jártasságaikat csiszolják.
A tinédzserek szakkörei 14 órától 16 óráig tartanak.
Az alábbi táblázatban megtaláljátok, hogy melyik szakkör mely jártasságot fejleszti. Ha több kiegészítővel is rendelkezel, akkor esélyed van arra, hogy azok jártasságait is fejleszd, ezeket az egyéb oszlopban jelöltem.
Szakkör | Jártasság | Egyéb |
Barkácsklub | ezermesterség | szobrászat, feltaláló (Álomállások kieg.) |
Drámaklub | karizma | |
Művészklub | festés | szobrászat (Álomállások kieg.) |
Sajtóklub | írás | fényképészet (Világ körül kieg.) |
Sportklub | erőnlét | |
Tanulóklub | - | gyorsabban készíti el a házi feladatot |
Vitaklub | logika | |
Zeneklub | gitár | dob, nagybőgő és zongora (Leszáll az éj kieg.) |
Az Egyéb kategóriában többek között azok a jártasságok szerepelnek, amelyek más kiegészítővel érkeztek. Ezeket egyébként az én tinédzsereim ritkábban kapták meg.
A Tanulóklubba járó Simek sokszor megcsinálják a szakkörön a házi feladatot teljesen vagy egy részét, így otthonra sokszor már nem marad semmi.
Az alábbi táblázatban azt láthatjátok, hogy egyes szakköröket mely napon tartják.
Szakkör | Hétfő | Kedd | Szerda | Csütörtök | Péntek |
Barkácsklub | - | X | X | - | - |
Drámaklub | - | X | - | - | X |
Művészklub | X | - | - | X | - |
Sajtóklub | - | - | X | - | X |
Sportklub | - | - | - | X | X |
Tanulóklub | - | X | - | X | - |
Vitaklub | X | - | X | - | - |
Zeneklub | X | - | X | - | - |
Lehetőség van arra is, hogy egy tanuló több - pontosabban két - szakkörnek is a tagja legyen. Ez természetesen csak olyan szakkörök esetében lehetséges, amelyek nem esnek egy napra. Az alábbi táblázatban ezt foglaltam össze.
Barkács | Dráma | Művész | Sajtó | Sport | Tanuló | Vita | Zene | |
Barkács | - | - | X | - | X | - | - | - |
Dráma | - | - | X | - | - | - | X | X |
Művész | X | X | - | X | - | - | - | - |
Sajtó | - | - | X | - | - | X | - | - |
Sport | X | - | - | - | - | - | X | X |
Tanuló | - | - | - | X | - | - | X | X |
Vita | - | X | - | - | X | X | - | - |
Zene | - | X | - | - | X | X | - | - |
A szakköröket a munkával összehangolni nagyon nehéz, sőt, lehetetlen. Az egyetlen olyan munka, amelyet szakkör mellett tinédzsered elvállalhat, az a fürdőházi recepciós, melyet csak és kizárólag drámaklub tagja végezhet.
Itt is vannak különböző díjak, amiket Simed a szakkörön való jelenlétéért és munkájáért vehet át. Az iskola befejeztével itt is lesz egy záróceremónia. Az alábbiakban ezeket a díjakat tekintheted meg (jobb oldalon a záróceremónia díja). A tanulóklubért nem kapott Simem díjat, így nagy valószínűséggel azért nem jár.
Barkácsklub
Drámaklub
Művészklub
Sajtóklub
Sportklub
Vitaklub
Zeneklub
Házivideó készítése
2014.08.29 10:55Videó készítéséhez először is egy videókamerára van szükségünk, amelyet Vásárlás módban tudunk megvenni az Elektronika - Egyéb kategóriában.
Két fajta videókamerát vásárolhatunk meg:
- X/Z-Cam 360 Ára: 250 simoleon
- Sonyo VideoStop 0.3 Ára: 500 simoleon
A videókamerát bárhol elhelyezheted, majd kattints rá és válaszd a "Tegye az eszköztárba" opciót. Ezzel a kamera bekerül Simed eszköztárába:
Ha az eszköztáradban van a kamera, két lehetőséged van, ha rákattintasz: "Rögzítsen házivideót" vagy "Ajándékot adni":
Kattintsunk a "Rögzítsen egy házivideót" opcióra, ezután megjelenik a kameranézet:
A felvételt a "C" betű lenyomásával kezdhetjük el és állíthatjuk le. A kameranézetből az Esc lenyomásával léphetünk ki. Összesen hat órás felvételt készíthetünk. A kameranézetet az egérrel, valamint a billentyűzeten a nyilakkal lehet állítani.
Ha végeztünk a felvétellel, a képernyő sarkában megjelenik egy üzenet, ami jelzi, hogy az elkészült felvétel simed eszköztárába került "1. házivideó" néven. Ha az eszköztáradban van a videó, lehetőséged van arra, hogy rákattintva átnevezd, ha akarod.
A videót a tévéden nézheted meg, a legolcsóbb készülék, amelyikkel videót tudsz nézni a Televele 27" Deluxe TV, ára 500 simoleon.
Ha a felvételt meg szeretnéd nézni, kattints a tévédre és válaszd a "Házivideó megnézése" lehetőséget:
Ha több házivideód van, ezután lehetőséged nyílik arra, hogy kiválaszd, melyiket akarod éppen megnézni:
Ezután nincs más dolgod, mint hátradőlni egy kényelmes fotelben és megnézni a rögzített videót:
Kellemes Videózást mindenkinek.
Képzeletbeli barát
2014.08.29 10:55Képzeletbeli barát
- A Nemzedékek kiegészítővel -
A képzeletbeli barát kezdetben egy furcsa kinézetű játékbaba, amit a csecsemő sim pár nappal a születése után kap postán.
Márkus Boglárka kiegészítése: Ha örökbe fogadtatok egy csecsemőt, akkor is kaphattok babát!
Kattintsunk a postaládára és válasszuk a "Vegye fel a levelet" lehetőséget. A játékbabát most már megtaláljuk az eszköztárában. Ha a simünk már csecsemő tegyük le a földre és hagyjuk játszani vele.
Elérhető interakciók:
Ha eleget játszunk vele, kapunk egy üzenetet:
Ha továbbra is sokat játszunk vele, ezt az üzenetet kapjuk:
Mikor a simünk gyerek lesz, újabb interakciókkal tudja szórakoztatni magát: teadélutánt rendezhet.
Mikor végre eleget játszottunk vele, tegyük le a padlóra, (lehet, hogy egy üzenet fel is hívja erre a figyelmünket) és csodák csodája, a baba életre kel!
A sim új vicces mozgású, vele egyszerre növő barátját csak ő láthatja.
Most már úgy viselkedik, mint egy normál sim, és megkérhetjük arra is, hogy takarítson helyettünk vagy hozzon nekünk nasit.
Viszont ha simünk elalszik vagy elhagyja a telket, a képzeletbeli barátja visszaváltozik játékbabává (ilyenkor visszarakhatjuk az eszköztárunkba).De ne aggódjunk, mert ha visszajövünk vagy felébredünk, ismét életre kel.
A Kovalens kölyök kémikus készlettel elkészíthető egyik bájital segítségével normál simmé változtatható. Csak annyit kell tenni, hogy elkészítjük a főzetet (kb.3500 simonleon), az eszköztárunkba tesszük és rákattintunk a képzelt barátunkra, majd kiválasztjuk az "Ajánlja fel, hogy igazi simmé változtatja" lehetőséget.
Az eredmény egy tarka ruházatú "normál" sim, akinél elérhető a "Masírozzon ide" parancs (a képzeletbeli barát sétál).
Hogyha már nem szeretnénk hogy sim legyen, kattintsunk rá, és válasszuk a "Változzon játékká" lehetőséget (ahhoz, hogy ki tudjuk választani, neki kell lenni az aktív simnek).
Ilyenkor irányítható marad, de visszanyeri a baba formáját és ha rákattintunk, a megfelelő paranccsal ("Változtassa simmé") ismét simet csinálhatunk belőle.
Családi napközi
2014.08.29 10:54Először ülj a számítógép elé és válaszd a "Keressen Szakmát"és a "Családi Napközit". Előnyt jelent ha Gondoskodó személyiségjegyű vagy.
Érdemes elkeríteni egy részt, ahol a kisgyerekek játszhatnak. Vegyél játékokat, kissütőt, nyugodtan válogathatsz.
Általában már 9 előtt csöngetnek és meghozzák a csemetéket.
A mi feladataink a következők:
Pelenkacserélés, etetés, játék velük.
Ez a 3 kis gondolatjel jelenik meg felettük, hogy éppen mit igényelnek, ilyenkor kattintsuk rájuk és válaszuk az "Etesse meg a földön" - ha éhes,"Cseréljen pelust " - ha rossz illata van, vagy a társas interakciókból , ha társaságra vágyik.
A kisgyerekeket rá lehet nevelni a bilire, így meg lehet spórolni a pelenkacserét. Meg lehet tanítani őket beszélni és járni, amit a szülők nem hagynak figyelmen kívül.
A 3. szinttől már nagyokra is vigyáznunk kell, akik általában 15: 00 után toppannak be. Velük meg kell íratni a házit, és gondoskodni a jókedvükről. Vannak rosszcsontok is, akik tovább írják a házit, mint a társaik és csínyekkel bombáznak minket.
Családi Napközi
Szint | Munkanap | Munkaidő | Fizetség | Teljesítmény |
1 | H,K,SZ,CS | 09: 00 - 19: 00 | 100$ | Általános napközi feladatok,Barátság a gyerekekkel,Vészhelyzetek kezelése |
2 | H,K,SZ,CS | 09: 00 - 19: 00 | 200$ | |
3 | H,K,SZ,CS | 09: 00 - 19: 00 | 300$ | |
4 | H,K,SZ,CS | 09: 00 - 19: 00 | 400$ | |
5 | H,K,SZ,CS | 09: 00 - 19: 00 | 500$ |
1.szint: Amatőr gyerekcsősz - 2 kisgyerekre kell vigyáznunk.
2.szint: Álomnapközis - 3 kisgyerekre kell vigyáznunk.
3.szint: Napközisek kedvence - 4 kisgyerekre kell vigyáznunk és hétvégén is lehet, hogy dolgozni fogunk; mesélni interakciót kapunk.
4.szint: Ügyes gondozó - 4 kisgyerekre kell vigyáznunk és már egy nagyobbra is, hétvégén is soron kívül dolgozni lehet; Játszani menni interakciót kapunk.
5.Szint: Napközis specialista - 5 kisgyerekre kell vigyáznunk és két nagyobbra, hétvégén dolgozhatunk, Gyerekek öröme és Gyerekek dorgálása interakciót kapjuk, Oviautóval gazdagodunk.
*A felnőttek, ha jól bánsz a gyerkőcökkel, ajándékokat küldenek.
*A problémás gyerekeket meg tudjuk nevelni.
*Soron kívül bármikor jöhet egy telefon, hogy késnek vagy hétvégén vigyáznál-e a gyermekükre - ilyenkor persze pluszpénzt kapunk.
*Különösen ügyelj a rosszcsontokra, mert előszeretettel bántják a kisebbeket.
Csínyek
2014.08.29 10:541. csíny - Pukipárna - székre, kanapéra, padra (mindenféle ülőalkalmatosságra helyezhető). Eredménye, hogy a megtréfált sim negatív hangulatjelzőt kap, miután bűnbánó arccal felugrik a helyéről.
2. csíny - Spriccelő csap
Eredménye: Nagy adag víz az áldozat arcába.
3. csíny - Festékzuhany
Eredmény: A gyanútlan fürdőző hajszíne megváltozik. (A hajszín lehet citromsárga, piros és zöld)
4. csíny - Az ijesztő számítógép.
Eredmény: Az áldozat megrémül.
5. csíny - Tojásdobálás - szomszédoknál kivitelezhető
6. csíny - Lángoló zacskó - szomszédoknál kivitelezhető
7. csíny - Csengetős játék - szomszédoknál kivitelezhető (nincs kép)
8. csíny - Telefonbetyárkodás (nincs kép)
Ha simedet közterületen rajtakapják, a rendőrség fogja hazafuvarozni.
A szülők leszidhatnak és büntetéseket kaphatsz csínytevéseid miatt.
A büntetések:
Eltiltások a kedvenc videójátéktól, tv-től, számítógéptől.
Szobafogság 2 napig.
Takarítás.
Simed kiszökhet, ha szobafogságban van.
Az iskolában is lehet csínyeket elkövetni.
Bentlakásos iskola
2014.08.29 10:53A Sims 3 Nemzedékek kiegészítő lehetővé teszi számunkra, hogy gyermekeinket bentlakásos iskolába küldhessük. Egy bizonyos összegért gyermekedet beirathatod bentlakásos iskolába a telefonod vagy a számítógéped segítségével, ahol a "Beiratás bentlakásos iskolába" opcióra kattintva kiválaszthatod, hogy melyik iskolába küldöd simedet, ahol eltöltheti a gyerek- illetve tinédzserkorát. Miután letelt a gyermek életszakasz, kapni fogsz egy üzenetet, amiben a játék megkérdezi, hogy simed az iskolába maradjon-e a tinédzser időszakaszra is vagy inkább azt szeretnéd, hogy hazamenjen.
Mindegyik bentlakásos iskola különböző jártasságokat tanít a diákjainak. A jártasságokat, amiket a simek kapnak az iskolába, a játék automatikusan állítja be, és mi ezek felől nem dönthetünk. A jártasságok és jellemvonások, amiket elsajátíthatnak, függnek attól is, hogy milyen kiegészítőt telepítettél a játékhoz. Akiknek csak az alapjáték van fent, azok valószínűleg kevesebb kombinációval fognak találkozni, mint azok, akiknek meg van az összes vagy majdnem az összes kiegészítő.
A simek az első és a negyedik szint között szerezhetnek jártasságokat. Előfordulhat, hogy ennél magasabb szintet érnek el, de az is megeshet, hogy a jártasságok nem ugyanazok, amik itt fel vannak sorolva. Az is előfordulhat, hogy egy sim nem teljesít túl jól az egyik bentlakásos iskolában, míg egy másikban igen.
Ha a simeid rövidebb életkort élnek, a legjobb az, hogyha az egész gyermek- vagy tinédzserkorukat ott töltik az iskolában. Ha hosszabb ideig élnek, akkor viszont elég őket rövidebb időre beiratni. A telefonod vagy a számítógéped segítségével akármikor kiirathatod simeidet az iskolákból. Ha így döntesz, csak kattints a "Vegye ki a bentlakásos iskolából" opcióra és utána válaszd ki a gyereket, akit ki szeretnél venni az iskolából.
Iskolák:
Snobsky Leopod Előkészítő iskola (Tandíj: 1600 simoleon)
- Jellemvonások: Karizmatikus, Sznob
- Jártasságok: Logika, Karizma, Festés, Írás
- Egyéb: Ezek a simek jobban sakkoznak és gyorsabban írják a házi feladatukat.
- Az iskola elvégzése után javasolt állások, karrierek: újságírás, üzlet, egészségügy
Lö Pardon Művészeti Iskola (Tandíj: 1.200 simoleon)
- Jellemvonások: Virtuóz, Túl érzelmes
- Jártasságok: Zongorázás, Festés, Karizma, Fényképezés, Szobrászat
- Egyéb: Ha rendelkezel Leszáll az Éj kiegészítővel a simed megtanulhat táncolni.
- Az iskola elvégzése után javasolt állások, karrier: zene
Serthorn "A" Sportakadémia (Tandíj: 1.200 simoleon)
- Jellemvonások: Sportos, Természetbolond
- Jártasságok: Ezermesterség, Horgászat, Főzés, Erőnlét, Harcművészetek
- Az iskola elvégzése után javasolt állások, karrier: profi sportok
Tank Utcai Katonai Iskola (Tandíj: 800 simoleon)
- Jellemvonások: Ambíciózus, Rendszerető
- Jártasságok: Logika. Tinédzser korban: Erőnlét, Kertészkedés, Barkácsolás, Harcművészetek
- Egyéb: A simek megtanulnak szalutálni más simeknek.
- Az iskola elvégzése után javasolt állások, karrier: katonai, rendfenntartás
A Béke és a Szeretet Intézete (Tandíj: 800 simeoleon)
- Jellemvonások: Művész, Vegetáriánus
- Jártasságok: Kertészkedés, Gitározás, Horgászat, Főzés, Nektárkészítés, Feltalálás
- Egyéb: Az ide járt simek tudnak béke jelet mutatni egymásnak.
- Az iskola elvégzése után javasolt állások, karrier: tudomány
Bájitalok
2014.08.29 10:49Bájitalok
Nemzedékek kiegészítővel
A Bájitalok segítségével sok mindenre képes lehetsz.
- Megrémülhetsz
- Büdös lehetsz
- Szellemé változhatsz
- Megfiatalodhatsz
- Mélyen aludhatsz
- Jól tudsz majd barkácsolni
És még sok más.
1.Lépés
Vásárolj egy Kovalens Kölyök Kémikus készletet. Vásárlás módban találod meg a Szórakozás - Hobbik és Jártasságok kategóriában. Ára 1000 simoleon.
2. Lépés
(Előny, ha különc személyiségjegyű vagy)
Válaszd a "Kísérletezzen ki egy új főzetet" opciót és indulhat a móka:
Miközben kísérletezel, a logikai jártasságod is fejlődik. Egyes bájitalokat csak egy bizonyos logikai szint elérése után tudsz majd kikísérletezni.
Persze van úgy, hogy nem sikerül... de ne csüggedj ilyenkor, hanem vegyél egy gyors zuhanyt és folytasd tovább.
Amint sikerül kikísérletezned egy főzetet, megjelenik egy ablak, ami jelzi, hogy mit sikerült alkotnod, a bájital pedig az eszköztáradba kerül.
Összesen tízféle főzetet készíthetsz el, miután egyet sikerült kikísérletezned, utána bármikor elkészítheted a munkapadra kattintva, mindegyik főzet elkészítése ezután pénzbe kerül.
A főzeteket
- megihatod,
- más italba keverheted vagy
- elajándékozhatod.
Azokkal, akikkel jó barátságban vagy, elajándékozhatod nekik. Ám arra nincs lehetőség, hogy megitathasd bárkivel a főzetet (sajnos)... még a barátaid sem isszák meg, csak elfogadják, mint ajándékot. A bájitalok, amikor felfedezed őket, nem kerülnek pénzbe, csak utána, amikor bájitalként el akarod készíteni őket.
Ajándékozás esetén kattints az eszköztáradban a főzetre és a megjelenő opciók közül válaszd az "Ajándékot adni" lehetőséget:
Íme a főzetek és hatásaik
(elkészítési sorrendben mutatom be őket)
Rémlé:
Bájitalként elkészítve az ára: 15$
Hatásai: Miután megissza a Simed, 8 órán át rémült lesz.
Maxireparix:
Bájitalként elkészítve az ára: 37$
Hatásai: Azonnali barkásmesterséget kapsz 1 órára. Használd ki, bármi, amit barkácsolsz, tökéletesre fog sikerülni.
Simvidító:
Bájitalként elkészítve az ára: 3$
Hatásai: 3 órán keresztül boldog lesz a Simed.
Bűzbomba:
Bájitalként elkészítve az ára: 7$
Hatásai: Amíg meg nem fürdesz, büdös leszel.
Hólyagcsiklandozó:
Bájitalként elkészítve az ára: 56$
Hatásai: 1 órád van, hogy felkeresd a wc-t. Úgyhogy rohanj!
Álomelixír:
Bájitalként elkészítve az ára: 67$
Hatásai: El fogsz aludni, és mély álomban alszol. 8 órán át hat a főzet.
Kísértetkoktél:
Bájitalként elkészítve az ára: 93$
Hatásai: Szellemé változol. Én eddig csak azt észleltem belőle, hogy tudsz lebegni és átmész a falon és tárgyakon. És meg tudsz ijeszteni mindenkit.
Extra: Nem issza meg, hanem ledobja a földre.
Illaberek:
(Csak akkor tudod használni, ha nem vagy otthon)
Bájitalként elkészítve az ára: 187$
Hatásai: Ha az otthonodon kívül bárhol tartózkodsz és ezt használod, otthonra teleportálódsz.
Extra: Nem issza meg, hanem ledobja a földre.
Képzelt Barátok Metamorfiuma:
(Csak akkor tudod használni, ha csecsemő Simed van)
Bájitalként elkészítve az ára: 3375$
Hatásai: Ha kiskorodban nem kapsz képzelt barátot postán... akkor ez ad neked egyet. A képzeletbeli barátot ezzel megitatva, élő simmé változik.
Megfiatalító:
Bájitalként elkészítve az ára: 3750$
Hatásai:
Kellemes Kotyvasztást!
Állati jellemvonások
2014.08.29 10:47A Sims 3 Házi kedvenc kiegészítõben már nemcsak kedvenc Simjeink, hanem kis állatkáik is rendelkeznek személyiségjegyekkel. Összesen három jellemvonás választható az alábbi táblázatból.
Vannak olyan személyiségjegyek, amelyek csak bizonyos állatokra vonatkoznak, ezek külön táblázatba kerültek.
Minden állatfajra
![]() | Aggresszív | Leírás a CAP-ben: Az aggresszív állatok valójában nem velejükig gonoszak, csak nem szerencsés a természetük - különösen, ami a többi bundás jószághoz való hozzáállásukat illeti. Ez pedig gyakran vezet marakodáshoz. Ütközés: Barátságos Kategória: Társasági |
![]() | Barátságos | Leírás a CAP-ben: A "barátságos" jellemvonással rendelkezõ jószágok nemcsak bundás társaikkal jönnek ki jobban, általában a Simekkel is jobb kapcsolatot ápolnak. Ütközés: Aggresszív Kategória: Társasági |
![]() | Bugyuta | Leírás a CAP-ben: A bugyuta kedvencek gyakran elfelejtik, épp mit csináltak, és könnyû elterelni a figyelmüket. Nehezen tanulnak új dolgokat, de jól kijönnek a szórakozott Simekkel. Ütközés: nincs Kategória: Szellemi |
![]() | Csendes | Leírás a CAP-ben: A csendes állatok nem verik fel a környéket. Ütközés: Zajos Kategória: Társasági |
![]() | Félénk | Leírás a CAP-ben: A félénk állatok akkor érzik magukat a legjobban, ha a gazdájuk közelében lehetnek. Más állatok és Simek jelenlétében egy kicsit idegesek. Ütközés: nincs Kategória: Társasági |
![]() | Játékos | Leírás a CAP-ben: A játékos állatoknak mindene a szórakozás, és általában igen derûsek. Ütközés: nincs Kategória: Társasági |
![]() | Lusta | Leírás a CAP-ben: A lusta háziállatok szívesen heverésznek, illetve maradnak egy helyben, mert hamar elfáradnak. Ütközés: Örökmozgó (kutya-macska), Szélsebes (ló) Kategória: Fizikai |
![]() | Malac | Leírás a CAP-ben: A malac állatok úgy falnak, mintha soha életükben nem ettek volna, és nem okoz gondot nekik a szemetesbõl falatozni, illetve a vécécsészébõl inni. Ütközés: Rendes Kategória: Fizikai |
![]() | Rendes | Leírás a CAP-ben: A rendes állatok természetesen tisztábbak, és szeretnek fürdeni. Ütközés: Malac Kategória: Fizikai |
![]() | Zajos | Leírás a CAP-ben: A zajos állatok szeretnek hangoskodni, és elõszeretettel nyújtanak énekes kíséretet a hangszeren játszó Simeknek. Ütközés: Csendes Kategória: Társasági |
![]() | Zseni | Leírás a CAP-ben: Az állati zsenik agyafúrt és intelligens jószágok. Gyorsabban elsajátítják a különféle jártasságokat és új vonásokat, továbbá remekül kijönnek más zseniális állatokkal és a hasonló kvalitású Simekkel. Ütközés: nincs Kategória: Szellemi |
Kutyák és macskák
![]() | Büszke | Leírás a CAP-ben: A büszke állatok úgy gondolják, hogy jobbak másoknál, és sokat számít a jó hírnevük: például nem tûrik el, hogy nagyon összepiszkolódjon a bundájuk. Ütközés: nincs Kategória: Szellemi |
![]() | Független | Leírás a CAP-ben: A független négylábúak szívesebben vannak egyedül, ráadásul jobban is szórakoznak egymagukban, mint nagy csoportokban vagy különféle társas tevékenységek során. Ütközés: nincs Kategória: Társasági |
![]() | Garázda | Leírás a CAP-ben: Akár bútort aprítanak, akár gödröket ásnak a kertben, a garázda hajlamú állatok akármerre járnak, káoszt hagynak maguk után. Ütközés: Jó magaviseletû Kategória: Fizikai |
![]() | Ideges | Leírás a CAP-ben: Az ideges állatok folyton feszültek, és könnyû õket megijeszteni. Ütközés: Kalandor Kategória: Szellemi |
![]() | Jó magaviseletû | Leírás a CAP-ben: A jó magaviseletû állatok szelídek, és sohasem teszik tönkre a bútorokat vagy ásnak lyukat a kertben. Ütközés: Garázda Kategória: Fizikai |
![]() | Kalandor | Leírás a CAP-ben: A kalandor állatok nagyon kíváncsiak, és szeretnek új dolgokat felfedezni. Ütközés: Ideges Kategória: Szellemi |
![]() | Nagy vadász | Leírás a CAP-ben: A nagy vadászok páratlan tehetséggel hajtják fel és csípik nyakon a prédájukat. Ütközés: nincs Kategória: Szellemi |
![]() | Örökmozgó | Leírás a CAP-ben: Az örökmozgó állatok elképesztõen mozgékonyak, és nem képesek egy helyben maradni. Sokkal gyorsabban nyerik vissza az energiáikat, és lassabban fáradnak el. Ütközés: Lusta (minden állat) Kategória: Fizikai |
Lovak
![]() | Bátor | Leírás a CAP-ben: A bátor lovak repetát kaptak kurázsiból - ez segít megbírkózniuk a kerti locsolók, tûzijátékok, riasztóberendezések és egyéb rémísztõ hétköznapi holmik keltette félelemmel. Ütközés: Nyugtalan Kategória: Szellemi |
![]() | Betöretlen | Leírás a CAP-ben: A betöretlen lovak nincsenek hozzászokva a nyergekhez és ahhoz, hogy Simek lovagolnak a hátukon. Kell egy kis idõ, amíg hozzászoknak mindehhez, és minden lovast elfogadnak. Addig is fontos, hogy egy olyan Sim nyergelje fel és lovagolja meg õket, akiben megbíznak. Ütközés: nincs Kategória: Szellemi |
![]() | Engedelmes | Leírás a CAP-ben: Az engedelmes lovak az átlagosnál könnyebben hajtanak fejet a Simek akarata elõtt. Általában végrehajtják a kapott utasítást, még akkor is, ha nem ismerik túl jól az adott Simet. Ütközés: Makacs Kategória: Társasági |
![]() | Makacs | Leírás a CAP-ben: A makacs lovak makrancosak, és nem jönnek ki túl jól a Simekkel. Nem szeretik, ha idegen Simek közelítik meg õket - bár, az igazat megvallva azt sem, ha ismerõsök. Ütközés: Engedelmes Kategória: Társasági |
![]() | Négyballábas | Leírás a CAP-ben: Egyes lovak jobban szeretnek mind a négy patájukkal a földön állni. Ha egy ló négyballábas, megtagadhatja az ugratást, és nagy valószínûséggel nem szerepel majd fényesen a díjugrató és terepversenyeken. Még az is elképzelhetõ, hogy a vadonatúj, csillogó díjugratú felszereléseden tölti majd ki haragját! Ütközés: Ügyes Kategória: Fizikai |
![]() | Nyugtalan | Leírás a CAP-ben: A nyugtalan lovak mindenhol veszélyt szimatolnak, és a legapróbb dolgoktól is hajlamosak megrémülni. Jól kijönnek a neurotikus hajlamú Simekkel, akik ugyanezzel a problémával küzdenek. Ütközés: Bátor Kategória: Szellemi |
![]() | Szélsebes | Leírás a CAP-ben: A szélsebes lovak az állatok királyságának száguldó démonai. Nagyon szeretnek galoppozni, és természet adta tehetségük van a versenyzéshez, de hatalmas a mozgásigényük. Ütközés: Lusta (minden állat) Kategória: Fizikai |
![]() | Ügyes | Leírás a CAP-ben: Az ügyes lovak mozgékonyak, erõsek és szeretnek ugratni. Fantasztikus díjugrató versenyzõvé válhatnak, de ha nem mozognak eleget, hamar elunják magukat. Ütközés: Négyballábas Kategória: Fizikai |
Kutyák
![]() | Hûséges | Leírás a CAP-ben: "A kutya a Sim legjobb barátja" - bölcs mondás, melynek igazságtartalmához nem férhet kétség! A hûséges kutyák szívesen töltik az idejüket gazdáikkal, és úgy tûnik, hogy gyorsabban is tanulnak a többi ebnél. Ütközés: nincs Kategória: Társasági |
![]() | Vízimádó | Leírás a CAP-ben: A közhiedelemmel ellentétben nem minden kutyafajta szereti a vizet. Ha azonban ezzel a jellemvonással ruházod fel, ebed képtelen lesz betelni a pancsolás örömeivel! Ütközés: Víziszonyos Kategória: Fizikai |
![]() | Víziszonyos | Leírás a CAP-ben: A víziszonyos kutyák természetüktõl fogva ellenérzésekkel viseltetnek minden iránt, ami nedves. Ha épp vízben tartózkodnak, a legkevésbé sem boldogok. Ütközés: Vízimádó Kategória: Fizikai |
Állat örökbe fogadása szomszédtól
2014.08.29 10:45Ha egy újabb, vagy netán első játszható háziállatoddal szeretnéd bővíteni a családot, nem muszáj hozzá feltétlenül a zsebedbe nyúlnod. Ha nem akarsz menhelyi, vagy kóbor állatot választani, szerezz kedvencet a barátoktól, szomszédoktól.
A játék rendszeres-rendszertelen időközönként értesít róla, ha ismerőseid állatai kölyköket hoztak a világra.
Kutyát, lovat és macskát fogadhatsz örökbe.
Ha madártávlatból figyeled a várost, saját jelölést kapnak azok a házak, ahonnan kisállatok fogadhatók örökbe.
Kattints a narancssárga ikonra, hogy meglátogathasd a családot.
Ha otthon vannak a lakók, bármelyikükre rákattintva eléred a szükséges opciót.
Ezután a felugró panelen választhatod ki azt a kicsit, amelyik megtetszik. Általában két-három állatka közül választhatsz.
Ha mégsem tetszik egyik sem, az X-re kattintva visszavonhatod a kérést.
Ha elfogadod az állatkát, a családfádra kerül. Kis időt igénybe vehet, míg hazasétál.
Ha több állatot is befogadnál, ismételd meg az eljárást, kezdve azzal, hogy megkéred a szomszédot
Állat örökbefogadása menhelyről
2014.08.29 10:45Ha állatot szeretnénk tartani, lehetőségünk van menhelyről igényelni egyet. Kattintsunk simünkre, majd a Mobiltelefon.../Állat örökbefogadása menhelyről opciót válasszuk.
Az Állat örökbe fogadás panel felugrik. A "Macska", "Kutya" és "Ló" fülek közül választhatunk.
A menhelyen jelenleg elerhető kedvencek képei betöltődnek. Az ikonképekre kattintva tájékozódhatunk az állat neméről, fajtájáról, koráról, jellemvonásairól és az áráról.
Ha találtál kedvencet magadnak, egy megerősítő ablakot is felad a játék. Kattints a pipára.
Bár listában az állatoknak van neve, ezt megváltoztathatod örökbefogadáskor. (És bármikor később is a játék folyamán.)
Kis idő eltelhet, míg megkapod újdonsült kedvencedet.
Ő most már a tiéd! Viseld gondját!